Customer Service Specialist
Customer Service Specialist
Pro společnost Würth Industry, která se zabývá systémy zásobování spojovacího materiálu pro velké průmyslové podniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Customer Service Specialist.
Jaká je náplň práce?
- Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky v ČJ i AJ – zajištění podpory, řešení požadavků, poskytování technických informací
- Poskytování technické podpory zákazníkům
- Zajištění podpory pro obchodní oddělení – zpracování poptávek, objednávek a dalších podkladů
- Objednávání a fakturace zboží
- Řešení reklamací a požadavků zákazníků
- Vedení a správa evidence zákazníků
- Sledování zásilek a informování o termínech dodání
- Práce v SAP a dalších interních systémech
- Komunikace s německou centrálou
- Spolupráce s ostatními odděleními
Jak vypadá Váš profil?
- Hovoříte plynně česky i anglicky
- Máte zkušenost s prací v programu SAP, umíte se v něm dobře orientovat
- Jste komunikativní, máte pozitivní vztah k lidem a dokážete spolupracovat
- Umíte zachovat chladnou hlavu i ve stresových situacích
- Dokážete si práci efektivně zorganizovat
- Baví Vás kombinace práce s lidmi a administrativy, jste pečlivý/á a svou práci se vždy snažíte vykonat zodpovědně
- Zajímají Vás technické oblasti nebo jste jim otevřený/á
Co Vám nabídneme?
- Stabilní zázemí úspěšné společnosti
- Motivující finanční ohodnocení
- Systém benefitů – Multisport karta, příspěvek na penzijní připojení a stravování, možnost home office
- Možnost využití cizích jazyků – především angličtiny
- 5 týdnů dovolené