Personalista/ka
Personalista/ka
Pro českou společnost poskytující komplexní správcovské služby pro nové a luxusní bytové objekty v Praze hledáme zkušeného kolegu na pozici Personalisty/ky, který/á bude zodpovědný za veškerou personální agendu včetně náboru, výběru a rozvoje zaměstnanců.
Jaká je náplň práce?
- Vedení personální agendy v organizaci
- Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců
- Spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců
- Zajišťování a aktualizace interních pravidel společnosti
- Personální poradenství a podpora manažerům a vedení společnosti
- Zpracování mzdových podkladů pro mzdovou účetní – výstupy z docházkového systému, cestovní příkazy
- Komunikace se zaměstnanci, manažery, naším týmem HR a mzdovou účetní (tj. hlavní komunikační osoba mezi naší společností a klientem)
- Reporting vedení organizace
Jak vypadá Váš profil?
- Zkušenosti s obdobnou agendou činností v HR – především se zpracováním mzdové agendy a pracovněprávních dokumentů
- Dobrá orientace v zákoníku práce a personálních činnostech
- Máte rád/a ve věcech řád, jste systematický člověk a umíte si efektivně zorganizovat čas i práci
- Vyhovuje Vám dynamické prostředí, jste pracovitý/á
- Efektivní využívání aplikací MS Office (zejména Word a Excel)
- Schopnost komunikovat v češtině, znalost anglického jazyka výhodou
- Příjemné vystupování, komunikační dovednosti a time management
- Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup k práci
Co Vám nabídneme?
- Práci na DPP (20-30 hod týdne) s flexibilním rozvržením
- Kolektiv menší soukromé společnosti, která díky svému pozitivnímu přístupu k zákazníkům každoročně roste
- Možnost osobního a profesního růstu
- Notebook a mobilní telefon
- Pružnou/flexibilní pracovní dobu
- 3x sick days a věrnostní dovolenou
- Stravenkový paušál a občerstvení na pracovišti