Office Manager/ka
Office Manager/ka
Jsme personálně poradenská společnost zaměřující se na nábor klíčových pozic a poradenství v oblasti HR a aktuálně hledáme Office Managera/ku do našeho interního týmu.
Jaká je náplň práce?
- Zajištění administrativy spojené se službami pro klienty a interním fungováním společnosti
- Příprava smluv, objednávek, správa fakturace
- Personalistika pro interní i outsourcingové zaměstnance – příprava smluv, podkladů pro mzdy, zajištění pracovnělékařských prohlídek a dalších náležitostí
- Kontrola plateb, faktur, cash flow apod.
- Office Manager se vším všudy – úprava dokumentů, příprava podkladů, domlouvání schůzek, objednávky, zajištění kancelářských potřeb
- "Pravá ruka" jednatele společnosti – hlídání termínů pro platby, kontroly apod.
- Hlavní kontaktní osoba pro klienty, interní a externí zaměstnance, finanční a mzdovou účetní
- Nastavování a optimalizace procesů – uvítáme návrhy pro zefektivnění chodu kanceláře
- Rozvíjení projektů, akvizic
Jak vypadá Váš profil?
- Administrativa je něco, co Vás baví a čemu byste se dále chtěl/a věnovat
- Máte znalost základních HR procesů, orientujete se v zákoníku práce
- Jste komunikativní člověk a umíte se bez problémů domluvit v češtině i v angličtině; vystupujete profesionálně
- Dokážete připravit tabulku nebo report, "kamarádíte se s Excelem"
- Zakládáte si na pečlivosti a zodpovědnosti – lidé se na Vás mohou spolehnout
- Umíte si efektivně zorganizovat práci i čas; víte, jak si v práci nastavit priority a pracujete samostatně
- Jste učenlivý/á a dokážete se rychle zorientovat v nových oblastech
- Jste pracovitý/á a vyhovuje Vám komplexní role
- Je pro Vás důležitý (sebe)rozvoj a chcete získat nové zkušenosti
- Nejlépe se Vám pracuje v přátelském a dynamickém prostředí
- Ovládáte bez problémů MS Office a dokážete se zorientovat v různých systémech
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci na HPP s flexibilním rozvržením
- Prostor pro seberealizaci – jsme otevřeni Vašim nápadům
- Přátelský pracovní kolektiv – podpora kolegů, firemních akce a teambuildingy
- Získání nových zkušeností – možnost seznámit se s mnoha obory, rozvojové aktivity
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce
- Příjemné pracovní prostředí na pražských Vinohradech
- Kartu Multisport plně hrazenou zaměstnavatelem
- Stravenkový paušál
- Kávu nebo čaj na pracovišti zdarma
Jaké je prostředí Billanc Partners?
- Máme komplexní záběr napříč HR
- Uvažujeme v souvislostech – vždy je pro nás důležité pochopit kontext klienta, umíme propojit HR a business
- Jsme proklientsky orientovaní a zakládáme si na profesionalitě
- Působíme na trhu přes 20 let
- Pracujeme s korporáty i menšími společnostmi, baví nás různorodost a dynamické prostředí
- Jsme menší tým, otevřený a spíše neformální
- Neustále se snažíme rozvíjet a zlepšovat :-)
Pracujeme převážně z kanceláře.
Nástup dle dohody.