Marketing & PR Director
Marketing & PR Director
Pro společnost z oblasti služeb hledáme vhodného kandidáta na pozici Marketing & PR Director, který bude řídit a kompletně zastřešovat marketingové a PR aktivity společnosti (off-line a on-line marketing a aktivity v rámci PR a firemní komunikace).
Jaká je náplň práce?
- Kompletní zodpovědnost za marketing a PR společnosti (marketingová strategie a plánování rozpočtu, on-line marketing, off-line marketing, řízení a směřování PR a firemní/brandové komunikace), včetně vedení jednotlivých týmů
- Zodpovědnost za tvorbu a exekuci marketingové strategie
- Plánování a exekuce jednotlivých marketingových aktivit, které povedou k dosažení plánovaného obratu a růstu
- Sestavení kompletního marketingového rozpočtu a jeho distribuce do jednotlivých marketingový kanálů
- Kontrola a řízení nákladů v rámci stanoveného rozpočtu
- Vedení a motivace jednotlivých marketingových a PR týmů
- Reporting a analýza výsledků jednotlivých týmů
- Zodpovědnost, zajištění a řízení interní spolupráce v oblasti PR aktivit a komunikace napříč jednotlivými odděleními (PR, off-line marketing, on-line marketing), úzká spolupráce s ředitelem a týmem PR a komunikace
- Příprava, prezentace a exekuce ročních plánů napříč všemi marketingovými odděleními
- Dohled nad průběhem a kontrola výsledků jednotlivých kampaní a projektů
- Příprava a prezentace ročního plánu a propagačních činností sestavených podle obchodní strategie společnosti
- Zajištění spolupráce a synergie veškerých marketingových a PR aktivit
Jak vypadá Váš profil?
- Minimálně 5 let jste působil/a na obdobné pozici v oblasti B2C služeb či produktů
- Máte zkušenosti s tvorbou marketingové strategie a plánováním rozpočtu
- Máte výborné organizační dovednosti – dokážete efektivně organizovat práci, čas, nastavovat dílčí cíle a úkoly, delegovat a vyhodnocovat
- Jste leader tělem i duší – dokážete vést a motivovat tým, koordinovat činnosti a poskytovat zpětnou vazbu
- Ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Vyhovuje vám práce v dynamickém prostředí
- V práci dokážete převzít plnou zodpovědnost a pracovat samostatně
- Uvažujete analyticky
- Jste pokročilým uživatelem MS Office
- Rád/a přicházíte s novými řešeními, které vedou k vyšší efektivitě nebo k dosažení cílů
- Je pro vás důležitý (sebe)rozvoj a jste otevřený/á učit se novým věcem
Co Vám nabídneme?
- Práci ve společnosti, kde své nápady opravdu prosadíte, a to rychle
- Možnost podílení se na strategickém rozvoji společnosti
- Příležitost k předávání zkušeností, vedení vlastního týmu, jeho rozvoj a motivaci
- Bohatý systém benefitů (bonusy, cafeterie, stravenky, vouchery na cestování a další)
- Možnost cestování v rámci práce
- Práci v příjemném a moderním prostředí
Bližší informace o společnosti a pozici Vám upřesníme při pokročilém jednání.